داتین، مجری پروژه سامانه مدیریت املاک و ساختمان در بانک شهر شد

بانک
بهابین

بانک شهر پس از بررسی مستندات فنی و تخصصی تأمین‌کنندگان نرم‌افزارهای جامع شرکت‌کننده در مناقصه سامانه مدیریت املاک و ساختمان، داتین را برنده این مناقصه اعلام کرد. سامانه داتین پیش‌تر توسط بانک‌های سپه و پاسارگاد انتخاب و برای مدیریت جامع حوزه املاک این د‌و بانک به کار گرفته شده بود.

به گزارش روابط عمومی داتین، سامانه مدیریت املاک داتین، امکان مدیریت وضعیت و اطلاعات املاک‌ تملیکی و ملکی را به مدیران مرتبط در بانک می‌دهد. این سامانه در حوزه اموال، انشعابات، پروژه‌های ساختمانی، هزینه‌های مرتبط با املاک و مدیریت وضعیت هر ملک، بستر اطلاعاتی لازم را فراهم می‌سازد و به‌کارگیری آن سبب می‌شود که مغایرت‌های مرتبط با اطلاعات املاک و تراز بانک‌ها در حوزه مالی رخ ندهد.

روزبه زند، مدیر واحد راهکار جامع سازمانی داتین در خصوص آغاز به کار سامانه مدیریت املاک داتین در بانک شهر گفت: «سامانه مدیریت املاک داتین‌ پیش‌تر در بانک‌های سپه و پاسارگاد پیاده‌سازی شده و بر اساس تجربه انباشته قبلی، طرح جامعی برای پاسخ‌گویی به نیازهای جاری بانک شهر داریم. با توجه به گستردگی و تنوع نیازهای بانک شهر، ما در داتین با کمک روال تجربه‌شده، نگاه توسعه‌گرا را مدنظر قرار می‌دهیم تا بر اساس اکوسیستم اقتصادی بانک شهر علاوه بر پیاده‌سازی و اجرای درخواست‌ها، امکانات نرم‌افزاری مدیریتی و تحلیل داده را ارائه دهیم.»

او در خصوص ویژگی‌های سامانه مدیریت املاک داتین در بانک شهر بیان کرد: «با توجه به نیازهای پیشرفته مدیریت بانک شهر، سامانه داتین امکانات متنوع گزار‌ش‌گیری درمورد وضعیت املاک و صورت هزینه‌ها را خواهد داشت. جزئی‌ترین اطلاعات تملیکی و ملکی بانک را ثبت و در کنار داشبورد مدیریتی، اطلاعات در گردش‌ سازمانی را فراهم می‌کند. همچنین، امکان تعریف پروژه‌های ساختمانی را همراه با بودجه مربوطه خواهد داشت.»

بانک شهر، سومین مشتری بانکی سامانه مدیریت املاک و ساختمان داتین است. سامانه مدیریت املاک در زیرمجموعه محصولات مدیریت زنجیره تأمین و بخشی از راهکار جامع سازمانی داتین قرار دارد. پیش‌ازاین، سامانه جامع مدیریت منابع انسانی داتین در بانک شهر پیاده‌سازی شده و تلاش داتین ارائه و توسعه سامانه‌‌ها منطبق بر اکوسیستم اقتصادی بانک‌ شهر است.

برای دریافت اطلاعات در خصوص راهکار جامع سازمانی داتین، اینجا را کلیک کنید.